lauantai 17. lokakuuta 2009

Tunnustus


Tällainen tunnustus taas tuli Pikeltä

Haasteena on kirjoittaa seitsemän asiaa minusta, mitä muut eivät vielä tiedä
1. Olen vasen kätinen, tosin se rajoittuu siihen, että vain kynä, haarukka ja lusikka ovat vasemmassa kädessä. Kaiken muun teen oikealla kädellä. Kätevää ainakin silloin kun esim. maalaa talon seinää. Ei tarvitse niin usein paikkaa siirtää, kun siirtää sudin kädestä toiseen ja jatkaa maalamiista.
2. Olen varmaan ikuinen opiskelija. Kun saan opintoni loppuun, niin kohta huomaan haaveksivani taas opiskelusta.
3. Inhoan ikkunoiden pesua. Vaikka kuinka puunaan, aina jää raitoja.
4. Olen illan virkku ja aamun torkku. Siitä huolimatta menen vapaaehtoisesti klo 7 aamulla töihin (liukua voisi klo 9 saakka).
5. Haluaisin matkustella paljon. Toivottavasti (jos joskus pääsen) eläkkeellä on vielä terveyttä, jotta voisin käyttää aikani matkusteluun.
6. Minulla on aina useampia käsitöitä kesken. Aina niistä joku valmistuu.
7. Ja nyt minun pitäisi keskittyä opiskeluun, eikä tehdä tälläisia paljastuksia ;-)

Olin jo miettinyt kenelle tämän jatkaisin, mutta kun en ehtinyt tätä heti päivittää, nämä kyseiset henkilöt ovat tämän jo muualta saaneet ja julkaisseet. Mutta jos joku haluaa napata tämän mukaansa, niin ole hyvä vaan. Kerro minullekin, käyn kurkkaamassa sinun vastauksesi.

Säännöt:
1. Kopioi kuva ja liitä blogiisi
2. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
3. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
4. Anna tunnustus seitsemälle
5. Linkitä nämä blogissasi
6. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta


p.s. Sain eilen aivan erityisen ihanan paketin SRPYltäni. Kiitos sinulle, se oli aivan ihana! Laitan huomenna kuvaa. Nyt pitää alkaa valmistautua iltarientoon, aamupäivä meni koulun penkillä.

Ei kommentteja: